Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. informuje, iż od miesiąca czerwca 2019 roku dla wygody swoich klientów uruchamia bezpłatną platformę IBOK. Zachęcamy do korzystania.
1. Co to jest i-bok?
IBOK jest BEZPŁATNĄ usługą internetową przeznaczoną dla Klientów PGK Radzionków, dzięki której Klienci mają dostęp do aktualnych danych dotyczących swojego konta z rozliczeniami.
Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
- w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i terminy płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
- podawanie stanu wodomierza (nie dotyczy wodomierzy radiowych) i sprawdzenie odczytów;
- aktywacja usługi e-faktura (podanie adresu e-mail o wystawionej fakturze);
- wysyłanie korespondencji w sprawach: zgłoszenia awarii, rozliczenia finansowego, zapytań technicznych dotyczących siedzi wod – kan.
2. Jak założyć konto w IBOK?
- Wejdź na stronę https://radzionkow.ibok.eu/
- Nie masz jeszcze konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta? Kliknij Zarejestruj się.
- Podaj w formularzu zgłoszeniowym wartość ostatniej otrzymanej faktury, numer kontrahenta, adres e-mail oraz numer telefonu.
- Zapoznaj się z Regulaminem IBOK oraz zaznacz zgody.
- Zaznacz Nie jestem robotem, przejdź weryfikację i wyślij
Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez pracownika PGK uzyskają Państwo pełny dostęp do swojego konta.
Po zalogowaniu do konta: w zakładce Podsumowanie kliknij Ustawienia powiadomień
Następnie zaznacz: Chcę otrzymywać powiadomienia na adres e-mail
Po czy uzupełnij adres e-mail.
W razie trudności pracownicy PGK służą pomocą.
UWAGA! Dostęp do IBOK jest możliwy tylko dla Klientów posiadających podpisaną z PGK umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.