Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z uwagi na awarię systemu IBOK zwraca się z prośbą o zresetowanie hasła w nowym systemie IBO pod adresem:
ibo.pgk.radzionkow.pl

 

Jak odzyskać dostęp do konta?

 

W celu odzyskania dostępu do Internetowego Biura Obsługi prosimy skorzystać z opcji odzyskania hasła pod adresem:
Odzyskanie dostępu do konta

 

Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy!

 

Ponadto kontrahentów, którzy dotąd nie korzystali z platformy IBO uprzejmie informujemy, że PGK Sp. z o. o. udostępnia swoim klientom dostęp do Internetowego Biura Obsługi.
Platforma internetowa ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z Przedsiębiorstwem.
Rozwiązanie to umożliwia m. in.:

  • podanie odczytu (nie dotyczy wodomierzy radiowych)/ podgląd poprzednich odczytów
  • podgląd danych adresowych
  • podgląd/ wydruk wystawionych faktur
  • podgląd stanu należności
  • wydruk listy niezapłaconych należności
  • wydruk przelewu/ pobranie danych do przelewu internetowego
  • podgląd usług świadczonych przez zakład
  • analizy kosztów (zużycia wody, zrzutu ścieków)
  • tworzenie zgłoszeń eksploatacyjnych (np. zgłaszanie awarii)

Jak założyć konto

  1. Wejdź na stronę internetową ibo.pgk.radzionkow.pl
  2. Kliknij przycisk "Rejestracja"
  3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer klienta, numer (otrzymanej) faktury oraz kwotę brutto z danej faktury
  4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu IBO
  5. Kliknij „Zapoznałem się z treścią Regulaminu …”
  6. Kliknij „Załóż konto”